onsdag 20. august 2008

Tunika str 98 (gitt bort)

Kan kjøpes for 250kr eksl porto


Har drevet å modifisert noen mønster siste dagene,litt av ett prosjekt,hehe...i første omgang legger jeg inn denne.

Tunika str 98.Sydd av lime grønn babycord,hjerte av ett søtt blomstermønstrete bomullsstoff.Alt fra S&S.

Da jeg ikke hadde noe annet enn svart overlock tråd for tiden,så brukte jeg det.Men det syns ikke på retten...ble egentlig litt kult på vrangen også.

Skal prøve å få storebror til å prøve den,men det får bli i morra.





3 kommentarer:

Anonym sa...

ÅÅÅ, den var fiiiiin!!! Kunne jeg glatt ha kjøpt hadde det ikke vært for at jeg liksom skal sy klær selv og da blir det litt dumt... Klem H

yvonne sa...

takk snuppa.syns den ble fin selv jeg...litt rart å si sånt egentlig,hehe.Noen ganger skulle jeg ønske at jeg hadde en snuppe å kle opp...så myyyyye mere stoffer til jenter a gitt.


vi får treffes en dag igejn snart ,så kan vi fikse litt mønster igjen vet du ;)

Men nå begynner jo jeg på skolen snart da,så blir litt dårlig med tid på dagtid da...hmm

Anonym sa...

Du må gjerne sy til mine snupper da, hihi :)

Vi skal alltids klare å finne litt tid vettu! Men jeg skal prøve å få tak i litt bøker selv nå altså..
Klem H