mandag 11. august 2008

jippi

Nå har jeg testa denne overlocken ganske mange ganger,men hver gang har jeg blitt like irritert på disse svingene *grrr*

Vet ikke hva som skjedde nå i kveld jeg,hehe...men pluttselig bare datt det inn i hodet mitt...hmm,hva med å prøve en annen måte...i går prøvde jeg meg nemmlig på en sånn tunika bluse sak med splitt forann *den ble for liten (men det er en annen sak,hehe)og den splitten er det jo en egen vri på,fant en beskrivesle på nettet ett sted...og det er jo faktisk samme prinsippet.

At det går ann å bruke så lang tid på å finne ut noe så logisk altså (",)
Men jeg ga faktisk ikke opp,og jeg fant det ut til slutt...hurra for meg ;)

Kansje jeg og overlocken enderlig blir litt venner nå da,hihi...for jeg prøvde å sy svinger nå,og det gikk så det joma etter......

Ingen kommentarer: